Γιατί αξίζει να επενδύσεις σε media training;
Πρόσφατα διάβασα ένα άρθρο από την Edelman με τίτλο "Wise Leaders invest in media training" (μπορείς να το διαβάσεις στα αγγλικά εδώ). Ομολογώ πως ο τίτλος είναι εξαιρετικός από άποψη PR. Κάτι το wise leader (wannabees όλου του κόσμου ενωθείτε), κάτι το invest (σου δίνει την αίσθηση του κέρδους) και στο τέλος το πολυφορεμένο media training (σε κάθε σπιτικό έχει κάνει κι από ένας) σε σπρώχνει στο να το διαβάσεις.
Ξεκίνησα την ανάγνωση με το σκεπτικό ότι η Edelman έχει πάντα κάτι καινούριο να σου πει ή μια άλλη διάσταση να σου δείξει. Ωραίο συνοδευτικό λοιπόν αυτό το άρθρο για τη στιγμή του κρασιού και της χαλάρωσης μετά τη δουλειά. Μάλλον, νόμιζα ότι θα ήταν ωραίο συνοδευτικό. Τελικά αποδείχθηκε κουραστικό, πόνεσε το μυαλό μου από τις σκέψεις και τα μονοπάτια που άνοιξαν πίσω από την ταμπέλα media training. Μα καλά, έχεις επιχείρηση και επενδύεις οπουδήποτε αλλού πέρα από media training; Σε παρακαλώ πολύ!
Αν επενδύσεις σε σωστό, ολοκληρωμένο media training η εταιρεία ή το προϊόν σου μπορεί να απογειωθεί. Σκέψου το σαν τη σχέση τράπεζας-πελάτη, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση, η τράπεζα είσαι εσύ. Ό,τι δίνεις θα το πάρεις πίσω, με τόκο. Let's talk business: καθαρό κέρδος, από την επένδυσή σου στη σωστή εκπαίδευση. Ίσως να θεωρείς ότι επειδή έχεις μικρή εταιρεία, λίγους εργαζομένους, περιορισμένο target group, η παραπάνω προοπτική δε σε συγκινεί. Η προοπτική της επέκτασης της "μικρής εταιρείας” μήπως σε συγκινεί περισσότερο; Να τι θα κερδίσεις, κατά την Edelman (προσυπογράφω), από την επένδυσή σου αυτή; αρχικά, θα θεμελιώσεις το όνομα και τη θέση σου στην αγορά. Θα συνδέσεις δηλαδή το όνομα της εταιρείας σου με το μήνυμα που κρύβεται πίσω από αυτή (ξεκάθαρα). Θα προωθήσεις, φυσικά, τα προϊόντα, τους τομείς δράσης σου και το ίδιο το brand. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι θα είσαι απόλυτα προετοιμασμένος να αντιμετωπίσεις επερχόμενες κρίσεις διότι θα έχεις χτίσει ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ με το κοινό σου! Ας μην γελιόμαστε, πέρασε ανεπιστρεπτί η εποχή που οι νοικοκυρές εμπιστευόντουσαν το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς τους, έτσι γιατί δούλευε εκεί ο γιος της γειτόνισσας. Πλέον ο κόσμος ψάχνει, ερευνά, αξιολογεί. Θέλεις η εταιρεία σου να έχει ενεργή και αξιόπιστη παρουσία στο χώρο των media. Θα είναι το μοναδικό σου όπλο σε περίπτωση κρίσης ( ή μήπως νομίζεις ότι δε θα χτυπήσει ποτέ την πόρτα σου μια κρίση; Και όχι, δεν εννοώ οικονομική αλλά κρίση εταιρικού προφίλ). Τέλος, θυμήσου ότι μέσω media χτίζεις! Τί; Τη φήμη σου... Reputation management: stay tuned για τα επόμενα άρθρα μου.
Ως τότε... Ξεκίνα media training!