Η τέχνη του Social Selling στα πόδια μας!

2015-06-06 01:21

Social selling: fact! Τί θα έλεγες αν μάθαινες ότι μόνο το 33% των καταναλωτών εμπιστεύεται αυτό που θα πει ο πωλητής σε σχέση με το προϊόν; Εγώ πάντως το θεώρησα απολύτως φυσιολογικό. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως το 92% των καταναλωτών εμπιστεύονται αυτό που θα τους πει ένας άλλος, οποιοσδήποτε καταναλωτής! Όπως έμαθα στη δουλειά, customers may have a choice but they have a voice as well !

 Η τέχνη του social selling περικλείει όλα εκείνα τα στοιχεία που σε ένα συνηθισμένο (και παλιό για τα δεδομένα της νέας εποχής) περιβάλλον πωλήσεων φαντάζουν τεχνολογικά εκτρώματα ή, στην καλύτερη περίπτωση, δυσνόητα εφευρήματα όσων ασχολούνται με το χώρο της διαφήμισης. Επειδή οι καιροί αλλάζουν όμως (και ό,ποιος δε θέλει να προσαρμοστεί ας μείνει στην τέχνη του flyer και των μαζικών sms) υπάρχουν πλέον βασικοί κανόνες social selling για να βαδίζεις εκ του ασφαλούς (και να είσαι και upmarket, πως να το κάνουμε!). Θα τους αναλύσω με τη γνωστή μέθοδο των bullet points που χρησιμοποιώ στα άρθρα μου, για να ξεχωρίσεις το κάθε βήμα και να το φιλτράρεις. 

·         Nimble, το μαγικό app! Πόσες φορές δεν ήθελες να μάθεις για κάποιον περισσότερα χρησιμοποιώντας περισσότερες από μία πηγές; Βλέπεις το Facebook, διακριτικά ρίχνεις μιά ματιά  στο LinkedIn και πάει λέγοντας. Ε, φτάνει πιά! Κατέβασε το Nimble και θα έχεις ένα ολοκληρωμένο προφίλ αυτού που σε ενδιαφέρει άμεσα . Έξυπνο; Ω, ναι! Αλλιώς, πες το social customer relationship management application.

·         LinkedIn Premium: Αν όντως θέλεις να διαπρέψεις στο social selling χρειάζεσαι την Premium έκδοση του LinkedIn. Δε θα σχολιάσω το πόσο "λίγο" έχει καταντήσει το LinkedIn χωρίς την premium add-on έκδοση, θα σου πω μόνο ότι είναι εξαιρετικά εύχρηστο και αναγκαίο το πακετάκι που σου προτείνω. Γιατί; Βλέπεις όλους όσοι κοιτούν το προφίλ σου. Άλλο; Inmail, για να ξεκινάς συζήτηση πιό "φιλικά" σε σχέση με ένα ψυχρό e-mail και φυσικά, εύκολα (η λέξη κλειδί του άρθρου).Τέλος, premium search... Τί να βρεις με το κλασικό search engine του LinkedIn; Η premium  έκδοση σου διπλασιάζει τις πιθανότητες να βρεις αυτό που ψάχνεις.

 

Τί άλλο πρέπει να κάνεις επίδοξε social seller;

 

·         Να ακολουθείς τους ανταγωνιστές σου και να π α ρ α τ η ρ ε ί ς  τις κινήσεις τους στο μαγικό χώρο των social media.

·         ABC= Always Be Connecting . Εξάπλωσε το δίκτυο σου και βρες νέες επαφές. Αξία ανεκτίμητη (sic).

·         Αναβάθμισε τα προφίλ σου στα social media με κάθε τρόπο: φωτογραφίες, πληροφορίες, άρθρα, νέα... Ευπρόσδεκτα και βίντεο (μικρά, μην μας κουράσεις).

·         Δώσε σημαντικές και πολύτιμες πληροφορίες στο κοινό που απευθύνεσαι. Δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνη και σου είναι παραπάνω από αναγκαίες. 

·         Τέλος, παρατήρησε και ακολούθησε όχι μόνο τους τωρινούς πελάτες σου αλλά και αυτούς με τους οποίους θέλεις να συνεργαστείς μελλοντικά. 

Υπομονή-Επιμονή-Διάθεση!